10 Haziran 2010 Perşembe

biraz gercek biraz hayal

Hediye var! TR'ye Hediyelerle Donuyorum ...

Duyduk duymadik demeyin...
Oncelikle herkese merhabalar...

Hediye verenler kervanina ben de katiliyorum ve Amerikadan eli bos degil, hediyelerle donuyorum...
Ve hepsinin ''elf ''urunleri oldugunu soyleyip,biraz iceliginden bahsedip hemen aciklamya geciyorum...


Hediyelerin tamami ust resimde mevcut. Ama ben 2 kisiye hediye gondermek istiyorum o yuzden asagidaki resimde oldugu gibi 2 ye boldum...Yani 2 sansli kisi kazanacak...


1-numaradakilerden basliyorum.Soldan saga,
*elf hypershine gloss,
* elf travel ayna,
*elf total face brush.

2-numaradakiler soldan saga,
*elf blending eye brush,
* elf travel ayna,
*elf super glossy lip shine.

Aciklma bolumune gelince, ilk olarak bu hediyeden kendi bloğunuzda bahsetmeniz ve bahsettiğiniz linki bu yazının altına yorum olarak göndermeniz.(2 resimden birisini kullanabilirsiniz)
Bu post'un yorum kismina katildiginizi belirten bir cumle yazmaniz ve size ulasacagim mail adresi ve kullandiginiz isimi yazmaniz...(adsiz olan yorumlar kabul edilmeyecek ve silinecektir)
Son olarak izleyicim olmaniz sart degil, istege bagli boyle bir kosul one surmuyorum...
2 kisi kazanacagi icin sansinizin yuksek oldugunu unutmayin...
Herkese bol sanslar...

P.S. Hediyelerin tamami 'elf 'urunu olup Amerikadan alinmistir ve benimle birlikte gelecektir. Turkiye'ye Haziran sonu donecegim icin hediye cekilisinin bitis tarihi 30 hazirandir.(Cekilis random org. ile yapilacaktir, yapilan yorum siralamasi baz alinacaktir.ornegin 5. yorum yapan kisiyseniz, o sizin cekilis numaraniz olacaktir)
Sadece yorum birakmaniz yeterli!
Good Luck :)
C!lekl! Kiz
(nukatella@gmail.com)

http://birazgercekbirazhayal.blogspot.com/2010/06/hediye-var-trye-hediyelerle-donuyorum.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder