21 Haziran 2010 Pazartesi

Birileri anlatsından Kampanya !



Oriflameden Savannah Güneş Gözlüğü Hediye Ediyorum
Yaz geldi sıcaklar iyice bastı bende hediye için birşeyler düşünüyordum sanırım yaz için en güzel hediyelerden biri de güneş gözlüğü olurdu... Ve güneş gözlüğünü tamamlayacak camdan kahverengi bir kolye... İşte benim hediyelerim bunlar çam sakızı çoban armağanı...

Oriflameden Savannah Güneş Gözlüğü


Çekilişe katılmak için yapmanız gerekenler.
--Hediyeyi istediğinizi belirten yorum bırakmanız.

--İzleyicim olmanız

--Bloğunuz varsa çekiliş haberimi paylaşmanız.

--Adsız olarak yorum bırakacaklar mutlaka adını yazmalı yalnız bana mail adreside lazım net.te çok sapık olduğu için mail adresinizi benim mail adresime yorum bıraktığınız isminiz ile birlikte göndermelisiniz. (Mail adresim: birilerianlatsin@gmail.com)

İşte bu kadar...


10 gün sonra çekilişi gerçekleştiriyorum.
Şanslı kişi random.org aracılığı ile belirlenektir.

Herkese bol şans diliyorum...

http://birilerianlatsin.blogspot.com/2010/06/oriflameden-savannah-gunes-gozlugu.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder