9 Haziran 2010 Çarşamba

shewolfcosmobeauty

EverydayMineral Utopia Blooms Hediye Kampanyası :)


Yaz başlangıcında bir hediye daha vermek istedim ''ne için'' verdiğimi soran olursa da ''Hediye vermeyi çok sevdiğim için''' veriyorum ... =)

Hayatım boyunca hediye vermeyide almayıda çok sevmişimdir ...

Yaz tam başlamadan bir hediye daha vereyim dedim sonra zamanım olmayacak ...

Gelelim hediyemize Everyday Mineral markası Türkiye'de bulunmadığı için daha bir size özel oldu hediye :)

Bu sette tam 25 Far ve 1 Far fırçası var ..

Bu süper seti istiyorsanız her zamanki hediye kampanyalarımızda olduğu gibi ,

* Bloğumda öncelikle Sol üst kısmında Follow (Beni İzle) kısmını tıklayarak izleyicim olmanız ,

*Bloğu olan izleyicilerim bloğunda bu hediye kampanyamdan bahsetmeleri ,

*Yorumda bulunurken olumlu ya da olumsuz bütün görüşleriniz benim için önemli olduğundan bunları yorumlarınıda belirtmeniz,

*Herkes 1 kere yorum bırakma hakkına sahip 1'den fazla olduğu zaman silinecektir..

*Bloğu olmayan izleyicelerimde bu yarışmaya dahil tabiki de onlarda yorumda bulunduğu zaman mail adreslerini,isim ve soyisimlerini iletirlerse ulaşmam çok kolay olucak....

İşte bu kadar yapmanız gerekenler ..

27-06-2010 tarihinde Saat : 22:00 'de son bulacaktır ...

Şimdiden katılımda bulunan herkese çok teşekkür ediyorum http://shewolfcosmobeauty.blogspot.com/2010/06/everydaymineral-utopia-blooms-hediye.html







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder